5 Şubat 2013 Salı

Sen Hep Belki Dedin - Cenk Taner


Ev dagilmasin diye, kovdugum tutkulari
Aradigim Kadiköy sokaklari
Gençler geçti ellerinde
"Yalnizliga geçit yok" pankartlari
Ya da ben unutmadim sevdigim kadinlari
Hazirlayan ve sunan "bendim" bu sarkilari
Savusturdum amansiz taarruzlari
Sen hep belki dedin, belki
Geçmis yalnizlarin izinde
Selami kesmisiz tutkuyla
Uyandik pazar, dünya kapali
Görmeyeli uzun zaman olmus bazi dostlari
Dokunulmak istedin, konusulmak istedin
Zamanlar, sagliklar, ilaçlar istedin
Marketlerde açtin kalbini
Ilk firsatta ara beni
Yedigimiz naneler, bu sehir, bu caddeler
Daha neler, neler
Meydanlarda açtin kalbini
Ilk firsatta ara beni
Belki tutkuyu bekletmemeli
Belki cephane çoktan bitti, umut bitmedi
Ilk firsatta ara beni, belki, belki
Sen hep belki dedinEn acil zamanlarda hep, sevdim gürültünü
Bak kimler var kahvaltida; ilk gençlikten bu adama
Bir seyler söyledin en sonunda;
Kusura bakma yaram çok, kusura bakma yaram çok
Yanlis bir hayati dogru yasamak
Kaç yazar simdi, suda balik olsak
Çok seye inanmadim ama inanmistim sana
Mecburdum inanmaya
Kagittan zincirlerle baglamislar beni
Tam da girmisken havaya
Topladim dertleri üsenmedim, attim sirt çantama
Dönüyorum simdi gider gibi sessiz, sakin
Ama heyecan yok simdi
Her sey bir gün bitebilir: bendeki sabir, sendeki para
Bir seyler söyledin sonunda
Kusura bakma yaram çok, kusura bakma yaram çok
Bir tarihte biz de adam olduk
Parlak atestik, e biraz kor olduk
Cevap oldukta, soru oldukta, sevap oldukta, para oldukta
Saatler yavasmista, yillar hizli ya da
Tam tersi nasil istersen öyle
Yada böyle baslar reklamlar
Tam da girmisken havaya
Yanlis bir hayati dogru yasamak
Kaç yazar simdi suda balik olsak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder