12 Şubat 2013 Salı

Mahkum - Murat Mermer


Mahkum gibi çaresizim gözlerinin içinde,
Simsek gibi bakislarin yaredir gönülde

Aglarim duymazsin özlerim gelmezsin
hiçmi beni sevmezsin yinede vazgeçilmezsin
Aglarim duymazsin özlerim gelmezsin
hiçmi beni sevmezsin yinede vazgeçilmezsin

Daglar önümü kesse
yollar kör dügümlense
Ben sana yine mahkumum yarim
Sevsende sevmesende

Daglar önümü kesse
yollar kör dügümlense
Ben sana yine mahkumum yarim
Sevsende sevmesende

Görmekmi zor görmemekmi güzelligini
Feryat figan deli gönül uzat artik elini

Aglarim duymazsin özlerim gelmezsin
hiçmi beni sevmezsin yinede vazgeçilmezsin
Aglarim duymazsin özlerim gelmezsin
hiçmi beni sevmezsin yinede vazgeçilmezsin

Daglar önümü kesse
yollar kör dügümlense
Ben gene sana mahkumum yarim
Sevsende sevmesende

Daglar önümü kesse
yollar kör dügümlense
Ben gene sana mahkumum yarim
Sevsende sevmesende.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder