13 Şubat 2013 Çarşamba

Azrail - Murat Kızgın


Anlami yok gecelerin,sözlerinin
O simsiyah saçlarinin,gözlerinin
O son sözün perisan etti yüregimi
Uçurumlar çaldi bu sonsuz sevgimi
Sakin kal deme bebegim,Sakin kal deme bebegim
Azrail bekler beni gidecegim,Azrail bekler beni gidecegim

Gitmem gerek sevdigim ne olur aglama
Yollar elbet bulusur sakin korkma
Bir can istiyorsan beni götür azrail
Benim sevdigime dokunma
Bir can istiyorsan beni götür azrail
Benim sevdigime dokunma

Geçmiyor geceler,bitmiyor
Dönmeye yetmiyor kelimeler
Usulca giderken masum kalbime
Ne acilar yasattin bitmeyen sevgime
Artik çok geç bebegim artik çok geç bebegim
Azrail bekler beni gidecegim,azrail bekler beni gidecegim

Gitmem gerek sevdigim ne olur aglama
Yollar elbet bulusur sakin korkma
Bir can istiyorsan beni götür azrail
Benim sevdigime dokunma
Bir can istiyorsan beni götür azrail
Benim sevdigime dokunma

Yalnizlik gemisi çoktan batti
Kursunlar yagdirdi bir sözün yüregime
Uçurumlar aldi elimden seni,mesafeler çaldi sevgimi
Artik hayat anlamsiz geliyor bedenime
Vakit geldi diye düsünüyorum kendi kendime
Dedim ya azrail bekler beni,bekler beni
Sunu unutma birtanem seni hep sevdim
Son nefesimi verirken bile dudaklarimdan çikacak kelime
Sen olacaksin,sen olacaksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder