5 Şubat 2013 Salı

Adını Unutmaya Devam Ediyorum - Cenk Taner


Naber nasil gidiyor ? Is güç, ask güç, e hayat
Ne kadar neseliydik namlu önünde
Bir kaplan gibiydik pençeleri açik
Her daim çikardik beton evlerden
Her daim kaçardik kagit kafeslerden
Bomba altinda siviller gibi, ne oldugunu anlamadan
Aslanlar bile avliyorlar
Sen ki bir kustun nadir, narin
Kafeiniydin kahvenin, geç saat dostuydun bu sehrin
Tadina hiç varamadin amatör askin
Amatör ruha hijyen gerek
Alet gerek, tesis gerek, ödenek gerek
Bu acil servislerde, adini unutmaya devam ediyorum.
Bir maçin son aninda, kasti tekmeler diyarinda
Kosuyorum kirmizi kartlara dogru
Kaçiyorum sahsi verkaçlarla
Festival zamani Istanbul'da
Bizimkisi resital olsa olsa
Bu puslu sabahlarda, adini unutmaya devam ediyorum
Durmaz yanyana
Gözyasi ve bavul asla.

cenk taner şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder